Здравейте днес смениха съединителя след като останах на пътя без да мога да мръдна. Лагерът му се беше разпаднал и съсипал огледалния диск.Та както и да е, взех нов и го смениха и ги накарах пичовете да ми сменят и маслото на скоростната кутия. Пича каза, че в маслото и имало метални стружки тук там и че трябва да се готвя за смяна на кутията. Сега съединителя е супер, отделя си, изстрелвам се за секунди, но на свободен ход се чува едно леко ромолене от кутията, което позатихва като натисна педала. Та въпросът ми е трябва ли да се притеснявам. Колата е от подписа.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на съединител
Collapse
X
-
Не е от лагера човек. Лагера и дисковете-огледален и феродов са нови не може да е от него. Нещо друго е защото ромоли на свободна правопропорционално на неравностите по пътя и на оборотите на мотора. Нещо друго трябва да е
Comment
-
Привет,
Аз имам същия проблем и заключението, е че на теб както и на мен са сложили метален лагер, а оригиналния е пластмасов с метално легло и като сложиж металния лагер в металното легло на неутрална има едно дранчене. Аз така карам вече 1,5 година и няма никакъв проблем.|ALFA ROMEO 156| :: |1.9 JTD, 115hp| :: |Sportwagon| :: |2003|::
Comment
-
Не се плаши... и аз го имам това дрънчене и в интерес на истината вече не ми прави впечатление... пък и едвали би довело до проблем... А за скоростите, то това си е проблем на всички алфетки слабото им място аз ги смених вече и се надявам докато я карав да не се наложи повторна смяна... Но съвет ако осещаш че скоростите се ебават ги сменяи не чакаи докато се смелят на стружки.
Alfa boxer 1.3i --- 8V --- Boxer --- 90Hp/6000 Obr/min --- 113Nm/4500 Obr/min --- 0-100/11,5s --- Vmax/180km/h
FIAT STILO 1.9jTD 16V 115HP vMAX 205km/h 4.8л/100km
Comment
-
Съединителя го смених в сервиз тук в Плевен. Пичовете дето се събираме ми ги препоръчаха и съм доволен. Скоростите влизат супер лесно и си отделя идеално. А дрънченето е по неравностите от пътя и се чува под лоста на ръчната някъде. И си мисля да не би да дрънчи нещо генерацията, да не са я затегнали като света, защото е дрънчене като на разхлабен болт нещо такова. А пък и отдолу където е скоростната кутия има предпазна маска от алуминии да не тя да опира в гърнето, защото на последното гърне пак имам такава и като я удари бас-касата и тя дрънчеше като опираше в гърнето, та се наложи да я огъвам. Трябва да я кача на канал и да я запаля и видя отдолу какво се случва, но се съмнявам да е скоростната кутия, защото нямам проблеми с предавките.
Comment
-
Първоначално публикувано от CardinalaТрябва да я кача на канал и да я запаля и видя отдолу какво се случва, но се съмнявам да е скоростната кутия, защото нямам проблеми с предавките.А пък и отдолу където е скоростната кутия има предпазна маска от алуминии....
Аз така си опрях задното гърне в бордюр и тази предпазна "маска" се изкриви и почна зверското дрънчене. И понеже бях тръгнал да играя мач и легнах под колата директно на пътя и със светоотразителния триъгълник я помлатих и се оправи.Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
Прегледай темата за цени и ремонти, там можеш да намериш повечко информация за различни варианти.I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
Roosevelt
Comment
-
Re: Смяна на съединител
Първоначално публикувано от CardinalaЗдравейте днес смениха съединителя след като останах на пътя без да мога да мръдна. Лагерът му се беше разпаднал и съсипал огледалния диск.Та както и да е, взех нов и го смениха и ги накарах пичовете да ми сменят и маслото на скоростната кутия. Пича каза, че в маслото и имало метални стружки тук там и че трябва да се готвя за смяна на кутията. Сега съединителя е супер, отделя си, изстрелвам се за секунди, но на свободен ход се чува едно леко ромолене от кутията, което позатихва като натисна педала. Та въпросът ми е трябва ли да се притеснявам. Колата е от подписа.145 1.4 TC 2000
Comment
-
смяната на съединителя с маслото и работата ми излезе 280 лева
лагер - 21лв
притискателен диск - 73лв
феродов - 51лв
работа 80лв
масло - 3л х 17лв
и да трябва да я огледам но не нямам канал наблизо. трябва да забегна до село в гаража там имам канал но не ми се ходи
Comment
-
Бе и моята така си чука . като я взех отначало и имаше едно много тънко свирене което изчезваше с натискането на педала на съединителя после с свиренето се появи и едно тракане което също изчезва с натискането след 1500 км свиренето го няма вече остана само тракането ама не вервам да е от кутията щото сменях маслото и беше бистро без никакви сериозни стружки имаше малко метален прашец. съединителя ми си отделя много нагоре ама още не е забуксувал . ама ми е мноо чудно кво ще се случи
та ако някои има представа за кво стаа дума да пи6е.145 1.6 Boxer 95` , Ford Fiesta , Ford Transit
Comment
-
Първоначално публикувано от Cardinalaсмяната на съединителя с маслото и работата ми излезе 280 лева
лагер - 21лв
притискателен диск - 73лв
феродов - 51лв
работа 80лв
масло - 3л х 17лв
и да трябва да я огледам но не нямам канал наблизо. трябва да забегна до село в гаража там имам канал но не ми се ходи145 1.6 Boxer 95` , Ford Fiesta , Ford Transit
Comment
Comment